۱۳۸۹ خرداد ۲۱, جمعه

نام کتاب: پاسخ به شبهات قرآنی" جلد اول"؛ محقق و گرد آورنده عارف قابل نژاد

کتاب در شرف چاپ؛ پاسخ به شبهات قرآنی محقق و گرد آورنده : عارف قابل نژاد سردرودی
این کتاب پاسخی است به شبهه افکنیهای سایتهای ضد اسلامی ؛ "که بنام تناقضات قرآنی "جهت تضعیف و بی اعتبار نمودن قرآن کریم با تحریف و پس و بیش نمودن آیات و ترجمه و واژه های آیات شریفه و با استفاده از احادیث جعلی و ضعیف ،در اینترنت را دنبال می نمودند ؛میباشد که با استفاده از منابع تفسیری و کتب مرجع شیعه و با کمک و یاری برخی از مراجع اعظام تقلید الخصوص آیت الله دوزدوزانی و آیت الله حسینی زنجانی و ... در حدود یکسال و نیم تهیه و تدوین شده و اکنون آماده چاپ و نشر می باشد و بزودی به امید حق تعالی در اختیار قرآن پژوهان و محققین قرآنی و ... قرار خواهد گرفتو. این اثر ارزشمند مقدمه ای است بر دیگر آثار این حقیر.کتاب دو مسجد؛دو دیدگاه."شرحی بی طرفانه به اسناد و مدارک مسجد مقدس امام زمان (عج)جمکران و منابع تاریخی و ریشه ای این مسجد بهمراه نظریات علمل و مراجع گذشته و حال در خصوص آن مسجد مقدس: و در بخش دوم این کتاب نقدی بی طرفانه بر اسناد و مدارک قبر منسوب به قیس ابن اشعث ابن قیس الکندی در سردرود و که در گوشه ای از مسجد معمور(امامزاده فعلی) مدفون است و تقریبا اکثریت قاطع به اتفاق مراجع و علما کشورمان نامبرده را منافق، ملعون، دشمن اهل بیت (ع)و فتوا بر تخریب قبر را داده اند."را دارد .
کتاب دیگر :دائره المعارف فرق و مذاهب اسلامی است که سعی در شناساندن فرقه ها و مذاهب زننده ضاله و گمراه از جمله بهائیت ،شیخیه، بابیه ، اویسیه ،ناسبی و ... را دارد.و چند کتاب دیگر که در حال تحقیق و جمع بندی مطالب هستم./
از خداوند متعال خو اهان توفیق چاپ و نشر این کتب و جلد دوم کتاب پاسخ به شبهات قرآنی را دارم و از همه عزیزان التماس عاجزانه دعای خیر را مسئلت مینمایم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر